Для зручності клієнтів в магазині Carcase існують різні способи доставки і оплати за товар. Більшість товару знаходиться на складі в м. Києві, в зв'язку з чим, доставка його можлива в день або на наступний день після обробки замовлення. У разі знаходження товару на віддаленому складі потрібен додатковий час на його доставку.

На картці товару наведено інформаційне поле «Наявність товару», і в разі відображення «Є в наявності» - такий товар знаходиться на регіональному складі. Якщо відображається «Наявність уточнювати» - така позиція можлива під замовлення або стоїть на резерві за іншим клієнтом. У цьому випадку більш детальну інформацію про товар уточнюйте безпосередньо у менеджерів за контактними номерами телефонів.

Крім того, при виборі способу доставки завжди варто враховувати вагу і габаритні розміри деталі.

Способи доставки та види оплати за товар:

1. Адресна доставка товару.

Доставка здійснюється в межах м. Києва та тільки до дверей клієнта. Адресу доставки можна вказати менеджеру в телефонному режимі або при оформленні замовлення на сайті через кошик. Вартість доставка залежить від габариту замовлених запчастин. Час і терміни адресної доставки формуються по мірі завантаженості транспорту. Остаточний час завжди узгоджується з клієнтом.

Просимо врахувати, що на адресну доставку не приймаються товари вартістю до 500 грн. і деякі негабаритні позиції (наприклад - скло на вантажні авто).

Необхідно уважно оглядати і перевіряти товар при отриманні його від кур'єра.

Оплатити за товар можна безпосередньо кур'єру при отриманні товару, у офісі шляхом передоплати або за безготівковим розрахунком.

2. Доставка товару компанією - перевізником.

По Україні товар доставляється за допомогою перевізників, в основному це компанія Нова пошта. Для замовлення доставки - повідомте місто і номер відділення менеджеру при оформленні замовлення або при оформленні замовлення через корзину на сайті магазина.

При отриманні товару в пункті видачі перевізника обов'язково перевірте його цілісність, комплектацію як всього замовлення, так і кожної позиції, наявність заводської упаковки, маркування і супровідних документів.
Оплата за товар можлива як на розрахунковий рахунок, так і з післяплатою (при заборі товару в пункті видачі перевізника).

Відправка великогабаритних товарів можлива тільки після передоплати в розмірі вартості доставки товару в обидві сторони.

Вартість доставки та супутні витрати оплачуються покупцем за тарифами компанії перевізника. Просимо врахувати, що деякі великогабаритні товари за вимогами перевізника (скло, бампер, крило, решітки тощо) вимагають додаткової упаковки (спорудження дерев'яного каркаса, упаковка в бокс, упаковка в пухирчату плівку і гофрування і т.п.), що може істотно вплинути на вартість їх доставки.

Крім того, через специфіку реалізованого товару або обмеженості його на складі компанії, менеджери можуть відмовити у відправці з післяплатою деяких крихких, дорогих або рідкісних позицій.

Для отримання товару у відділенні перевізника необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу і знати номер декларації.

3. Самовивіз товару зі складу або точки видачі компанії.

Видача товару зі складу здійснюється відповідно до графіка роботи пункту видачі і тільки після повідомлення клієнта про повній комплектації всього замовлення. Графік роботи та адреса найближчої точки видачі вказані у розділі Контакти.

За товар в пункті самовивозу можна розрахуватися готівкою або банківською картою. Спосіб оплати за товар в конкретному пункті видачі просимо уточнювати при оформленні замовлення.