У магазині Carcase реалізується продукція різних товарних груп - від простого скла до складного електрообладнання. Це навісні елементи (бампера, крила, капоти, підкрилки, двері), скло, освітлювальні деталі, складові частини системи охолодження, електрообладнання та багато іншого.

ля своїх клієнтів ми відібрали продукцію лише перевірених заводів-виробників, багато з яких дають офіційну гарантію. Термін гарантії різний для кожного товару і залежить від бренду і наявності офіційного представництва компанії або дилерського центру на території України. Конкретні терміни гарантійних зобов'язань рекомендуємо дізнаватися на сайті або у менеджерів при оформленні замовлення.

Товар приймається на гарантійний розгляд разом з заповненою заявкою, зразок якої можна отримати у менеджера з рекламацій в магазині або в електронному вигляді. Розгляд заяви відбувається в термін до 14 днів. А в разі необхідності проведення експертизи - термін розгляду гарантійного звернення буде збільшено. У деяких випадках із заявкою необхідно надати документи від спеціалізованого СТО (Акт наряд, Акт виконаних робіт, Акт дефектовки або виявлення прихованого браку), в якому виконувалися роботи з установки запчастини. Після розгляду претензії клієнту буде запропоновано провести заміну товару на інший (при наявності на складі) або повернення грошових коштів.

Крім того, товар підлягає поверненню або обміну протягом 14 днів після його замовлення. Обов'язково зберігайте всі підтверджуючі покупку документи, упаковку і товарний вигляд запчастини. У разі неповної комплектації, пошкодження упаковки або товару, наявності надписів, слідів скотча, зносу або установки - в поверненні та обміні товару може бути відмовлено.

Повернення товару здійснюється на склад компанії або у відділення перевізника після узгодження з менеджерами магазину. Вартість повернення і витрати, пов'язані з цим оплачує клієнт. Оплата повернення товару відбувається за рахунок компанії тільки у разі відправки невідповідного замовленню товару або товару, з прихованим дефектом.

При отриманні товару зі складу, в пункті видачі перевізника або при адресній доставці - просимо перевіряти цілісність товару, відсутність видимих дефектів і наявність супутніх документів. Товар, що не задовольняє Вашим вимогам або має розбіжності за формою, кольором або якістю приймати не варто. Про факт відмови від прийняття товару необхідно повідомити менеджерів магазину.